Obchodné podmienky, reklamácie

Pokiaľ si u nás niečo kúpite, je to konečný dôkaz o tom, že ste sprostí. To však naozaj nie je náš problém. Radi na vás v takom prípade dobre zarobíme.

Nekladieme vám prekážky v tom, aby ste u nás niečo kupovali. Môžete proste posielať peniaze. Vo výsledku to je jedno.

Akékoľvek nejasnosti môžete riešiť aj na našej telefonickej linke, stará sa o vás profesionálny tím skúsených pracovníkov našeho callcentra. Zoznámte sa s ich manažérom, pánom Suicidom.  Zodpovedná osoba:

Deprim Suicid, vedúci klientského centra. Bude sa venovať aj vám ihneď ako sa vráti (pár dní o ňom nemáme informácie, poslednú fotku poslal z tvorivého pobytu v New Yorku z prehliadky strechy nejakého vyššieho baráku). Je to špecialista na komunikáciu s obéznymi. Dodá vám motiváciu a postará sa o to aby vaše osobné údaje zostali v bezpečí.

§1 Informácia o informatívnom charaktere informácií

Na webe nájdete aj články. Uvedené informácie nie sú a nesmú byť považované za výživové a zdravotné tvrdenia podľa nariadenie európskeho parlamentu a rady (es) č. 1924/2006 z 20. decembra 2006 o výživových a zdravotných tvrdeniach o potravinách. Všetky uvedené informácie majú iba informatívny charakter. Sú to takzvané menšie informácie, ktoré sú len nezáväzné. Inými slovami vata, táraniny, balast. Články na tomto webe sú teda iba informatívne, nie informujúce. Zaväzujete sa tu márniť čas a nie ísť si nájsť informácie objektívne, pravdivé a odborné.

 

Upozorňujeme vás, že nákupom produktov na chudnutie si len ublížite.

Pokiaľ sa rozhodnete platiť nám, musíte splniť nasledovné

§2 Obchodné podmienky:

  • Peniaze nám musíte posielať v neoznačených bankovkách. Môžu byť zrolované, alebo naukladané v mechu, kufri, taške, plecniaku, chlebníku, obedári, kabelke, krabici. Akceptujeme aj peniaze napchané do gitary, huslí, či ponožiek (opraných! kontrolujeme to!!!), pančúch, alebo vriec.
  • Mince neposielajte. Ani elektronické. Chceme hotovosť.
  • Výmenou za vaše peniaze nič neočakávajte.
  • Deklarujeme, že tovar bol odoslaný, ale v skutočnosti nič neposielame.

Preambula k baleniu:

§2a Už žiadny tovar neposielame

V minulosti sme zákazníkom posielali spravidla tehlu v krabici. Keď sme však spravili audit, ukázalo sa že je to neefektívne.

  1. My sme museli platiť tehly a balík,
  2. zákazníci museli platiť poštovné, balné.

Výsledok: zákazníci boli naštvaní že namiesto produktov na chudnutie dostali tehlu. Aktuálne sme robili prieskumm medzi zákazníkmi. Tým, že nič nedostanú, nie sú ani naštvaní a časom zabudnú. Je to teda jeden z najväčších krokov, ktoré sme spravili pre spokojnosť našich verných zákazníkov.

§2b Ceny

Ceny nezverejňujeme, ak to nie je nevyhnutné. Množili sa prípady infarktov.

§3 Identifikačné a kontaktné údaje predajcu, reklamačný poriadok:

  • Eshop sídli na bližšie nešpecifikovanom ostrove v tichomorí. Presnú adresu si môžete vyžiadať osobne v našej výdajni.
  • Reklamácie preberáme výhradne osobne na výdajni. Musíte priplávať loďou. Presné miesto, otváracie hodiny a adresu nájdete na výveske vo výdajni.
  • O vyrozumení reklamácie vás informujeme na výveske v reklamačnom oddelení, musíte priplávať loďou. (E-mailom neposielame nič, nie sme spameri!)

§4 Orgán dozoru.

  • Nad našou aktivitou sa nevznáša žiaden orgán. Raz prišiel kontrolór. Hodili sme ho žralokom.
  • V prípade, že sa nájdu ďalší záujemcovia o obchodnú inšpekciu, nie je problém. Žralokov je v tejto sezóne dosť.

§5 Možnosť odstúpenia od zmluvy.

  • Neprichádza do úvahy.

Za tie roky sme nemali ani jeden prípad odstúpenia od zmluvy. Iba jeden zákazník sa bol radiť na našej pobočke. Po roku sa našli iba jeho hodinky počas výlovu žralokov.

§6 Možnosť alternatívvneho riešenia spotrebiteľských sporov.

  • Nemáme nespokojných zákazníkov. Spotrebiteľské spory preto nevznikajú.

Dostupnosť tovaru.

  1. Čím je tovar nedostupnejší, tým vyššiu má cenu.
  2. Keďže nemáme žiadny tovar dostupný, jeho cena je enormná.
  3. Predávame len virtuálne produkty. Nedržíme žiadnom v sklade. Sme proti neslobode a týraniu v klietkach.

S týmito obchodnými podmienkami vyjadrujete súhlas automaticky a tešíte sa z nich.

V prípade neistoty ste povinní zaplatiť dvojnásobok zmluvnej pokuty.

§7 Zmluvné pokuty

Pokiaľ počas návštevy tejto webstránky vydáte akýkoľvek nevhodný zvuk (grgnutie, prdnutie, smrknutie, hlasnejšie žmurknutie, zakašľanie, pískanie v pľúcach, akýkoľvek akustický prejav črevnej peristaltitiky, škvŕkanie v bruchu, vŕzgnutie či lupnutie ktoréhokoľvek kĺbu, hlasnejšie škriabanie sa a podobné nevhodné zvuky) ste povinní sampoputovať sa a poslať na náš účet mech peňazí.

Rovnoskou pokutou bude potrestaný návštevník, ktorý sa rozhodne opustiť tento web v akejkoľvek fáze. Prajeme si, aby náš web bol posledný, ako aj jediný web, na ktorý sa už odteraz môžete pozerať. Je úplne zakázané, aby ste sa vzdialili. Nedodržanie tohto pravidla bude potrestané samopokutou.

Mech peňazí je potrebné zaslať opakovanie, ak sa pochybenie na vašej strane drzo zopakuje.

Čiastka pokuty musí byť v mechu. Akékoľvek iné balenie peňazí (v husliach, alebo v kufríku) bude automaticky považované za platbu za tovar, nie za pokutu. V takom prípade ste povinní pokutu zaplatiť znova a to v dvojnásobnej výške ako penále z omeškania a nesplnenia zmluvných podienok.

§8 Odstúpenie od zmluvy

Odstúpenie od zmluvy nie je možné. Vylučuje to táto zmluva, ktorú ste práve prijali jej prečítaním.

Kontakt

Neotravujte.

Ochrana osobných údajov

Ochrana osobných údajov je riešená v samostatnom dokumente. Kliknite a radujte sa.

 

Pridajte komentár:

Napíšte vašu otázku, alebo komentár k článku...

Vyplňte ešte: